Продавець Інтернет-магазин "IRISHOP.COM.UA" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2089 відгуків
Оптовый сайт irishopua.prom.uaВнимание !!!
+380 (97) 901-81-32
Харків, Україна
irishop.com.ua
Залишити відгук

Поширені питання

  • 3. Як я можу оплатити замовлення?

    Для оплати достатньо зробити переклад через Приват24 або в будь-якому відділенні Приват Банку на карту Приват Банку

     

    Зверніть увагу ― якщо Ви оплатили замовлення і не сообщиле нам про це, то Ваш замовлення автоматично вважається НЕОПЛАЧЕНИХ і відправка його відкладається до з'ясування обставин

  • 2. Як зробити замовлення товару з сайту?

    Покупки на нашому сайті здійснюються через кошик, то є на сторінці, що Вам сподобалась позиції Ви натискаєте "купити" або ж замовлення можна зробити в телефонному режимі зателефонувавши по одному з наших телефонів менеджерів, які з радістю дадуть відповідь на всі Ваші питання і проконсультують Вас по товару.

     Оплата замовлення відбувається тільки після відповіді менеджера.

  • 6. Обмен товара и что делать если Вы получили товар с браком???

    Внимание!!! Обмен товара заказанного с сайта возможен только в случае производственного брака либо нашей ошибки во время сортировки. 

    Ситуации с браком возникают нечасто, однако имеют место. Приносим заранее свои извинения за возможность возникновения такой ситуации. Кроме того, как Вы понимаете, никто не застрахован от ошибки. В связи с этим, как в случае с браком так и в случае ошибки (пришла не та модель), мы берем на себя расходы по обмену данной позиции НА АНАЛОГИЧНУЮ.

    Ваши действия если вышеописанное произошло:

    1. Сфотографувати товар

    2. Вислати фото на е-mail

    3. Передзвонити менеджерам

    4. У разі позитивної відповіді вислати товар, за адресою, яку назве менеджер. Обов'язково вкласти в посилку записку з написом ШЛЮБ або ПОМИЛКА.

    Замовляючи у нас товар, Ви погоджуєтеся з нашими правилами щодо обміну та повернення!!!

  • 4. Як зробити замовлення максимально вигідним за ціною ?

    (Дорогий спосіб) Сплатити при отриманні

    Приходьте на склад → Перевіряєте товар → Оплачуєте вартість товару + суму доставки + післяплата (2% + 20 грн) →

    ТАК ДОРОЖЧЕ!

     

    (Дешевий спосіб) Оплатити карткою Приватбанку

    Оплачуєте товар на картку Приватбанку(оплатити можна в касі Приватбанку через термінал або через Приват24)→Приходьте на склад → Перевіряєте товар → Забираєте товар →

    ТАК ДЕШЕВШЕ !!!

  • 8.Великогабаритні товари

    До великогабаритних товарів відносяться всі види велосипедів 2-х ,3-х колісні , будь електромобілі , стільці для дитячого годування, і каркасні басейни. А так само товари вагою або об'ємом перевищують 10 кг .
  • 7. На товар вказана знижка.

    Знижка зберігається у тому випадку , якщо замовлення було оформлено та оплачено під час дії знижки. Знижка не діє якщо товар був оформлений ,а оплата була проведена після того як знижка закінчилася за часом . Товари зі знижкою відпускаються тільки зі 100 відсотковою передоплатою , не надсилаються післяплатою.
  • 5. Як відбувається відправка товару?

    Відправка замовлення відбувається в основному компанією "Нова Пошта". Ознайомитися з тарифами і термінами доставки Ви можете на сайті компанії. Відправлення товару по Україні ми робимо кожен день . У вихідні дні відправок немає.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner